دکتر سلام | مجله پزشکی

دکتر سلام | مجله پزشکی

دکتر سلام | مجله پزشکی

دکتر سلام | مجله پزشکی

دکتر سلام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
یکی از موثرترین روش های جوانسازی پوست صورت که امروزه طرفداران خیلی زیادی را به خصوص در ایران به خود اختصاص داده است نامی آشناست که تبلیغات آن را بارها و بارها دیده ایم و چیزی نیست جز لیفت با نخ که این روش روشی نسبتا ارزان و بدون دردسر است که در بیشتر مواقع فق به یک جلسه نیاز دارد. لیفت صورت با نخ در مطب دکتر خیرخواه یکی از برجسته ترین متخصصان انجام می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید :
لیفت با نخ سیلوئت
لیفت صورت با نخ سیلوئت
لیفت با نخ
لیفت صورت با نخ

اینجا لیفت با نخ را بیشتر بشناسید

کلینیک ها و مطب های مختلفی خدمات لیفت با نخ را با نخ های سیلوئت pdo انجام میدهند اما اینکه کدام کلینیک بهترین است مسئله بسیار مهمی است. باید بدانید که لیفت با نخ یک فرایند ساده است که تا حدود زیادی به مهارت های اجرایی پزشک برای دست یابی به یک کیفیت مناسب بستگی دارد.

باید بدانید لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود

درمان با بیهوشی موضعی (با استفاده از کرم بیهوشی یا بیهوشی ساقه با استفاده از زایلوکائین تزریقی) انجام می شود و 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. تخریب زیستی رشته ها در عرض 6 ماه اتفاق می افتد زمانی که آنها به طور کامل جذب می شوند. با این حال، در طی این مدت بدن یک شبکه فیبر کلاژن و الاستیک را در اطراف واکنش بدن خارجی ایجاد کرده است و به همین علت اثرات درمان برای 12 تا 16 ماه طول می کشد.

لیفت با نخ سیلوئت یک راهکار واقعی است

تقریبا همه جا! صورت برای چین و چروک در پیشانی و نیمه ساقه و همچنین استفاده از نرم کننده ابرو (این برنامه ها مخصوصا برای افرادی که از سم زدایی از سم بوتولینوم استفاده نمی کنند) استفاده می شود. همچنین دیگر نقاط کاربرد عبارتند از: چشم، پا غاز و چین و چروک نازک زیر چشم. تاثیری بر روی گونه، خط فک و گلو وجود دارد که در آن بهبود و چسبندگی قابل توجهی به دست می آید. بدن برای قفسه سینه و باسن برای بازیابی، بازوها در بازوها، ران ها و شکم به کار می رود.

لیفت صورت با نخ سیلوئت شما را 10 سال جوان می کند

جذب کامل نخ را تضمین می کند که هیچ دانه بندی و دیگر واکنش بافت پوست رخ نمی دهد، همانطور که با نخ های غیر قابل جذب قبلی دیده می شود.

لیفت با نخ pdo چگونه است

PDO Lifting یک روش ابتکاری و ایمن است که باعث کاهش آرامش صورت بدون جراحی می شود. موضوعات تقویت کننده PDO 100٪ فیبرهای پلی پروپیلن قابل جذب زیستی با قلاب های خاص هستند و یک توری حمایت می کنند که بافت های صورت و بدن را به طور کاملا ایمن بازسازی می کند. آنها جایگزین جراحی را جایگزین نمیکنند بلکه یک جایگزین عالی برای افرادی هستند که آرامش آرام و یا آرامش خاصی دارند اما نمیخواهند عمل جراحی انجام شود.

لیفت صورت با نخ pdo رازی برای جوانی بیشتر

بلافاصله پس از درمان، در نقطه ورودی نخ ها، تحریک خفیف وجود دارد. در برنامه کاربردی، چون صورت یک ناحیه است که به ویژه با افزایش میزان عروق، ممکن است برخی از کبودی ها رخ دهد که در چند روز کاهش می یابد. در این موارد بلافاصله پس از کاربرد یخچال را بکار می گیریم و در روزهای بعد کرم را با زیر بغل اعمال می کنیم.

بریم سراغ لیفت با نخ دکتر خیرخواه

استفاده از نخ را می توان با درمان های صورت تزریقی کلاسیک (سم بوتولینوم، اسید هیالورونیک برای پر کردن چین و چروک و یا ماستوتراپی Autologous-PRP) ترکیب کرد و این کار مکمل است. این به این معنی است که الیاف یک راه حل برای آرامش و سقوط پوست در خط فکی است که در آن درمان های تزریقی دیگر دارای نتایجی ملایم هستند. همین امر برای آرامش در ناحیه گردن نیز صادق است. علاوه بر این، هنگامی که نخ ها به مناطق مانند پایه یا پای سوسن، مناطق کلاسیک سم بوتولینوم اعمال می شود، نتایج در طول زمان افزایش یافته و گسترش می یابد.
بریم سراغ منابع این مقاله فوق العاده علمی تا بیشتر با سایت ها آشنا بشیم:
  منبع : لیفت صورت با نخ - لیفت با نخ سیلوئت - لیفت صورت با نخ سیلوئت - لیفت با نخ چیست - قیمت لیفت با نخ - مراقبت بعد از لیفت با نخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی